inge mer jobbsökande.. jobbet är mitt!

Sitter nu på mitt rum och tänker över livet
alla tankar bara forsar fram och jag inser att
- jag saknar det som vart
- jag har en underbar pojkvän
- min familj är den underbaraste
- jag måste ta vara på alla underbara vänner
som är i min omgivning.
- musiken är mitt liv
- Lars Winnerbäck får mig på bra humör
- Jag har en stor saknad innom mig
& sist men inte minst
- JAG HAR FÅTT JOBB!
Nu när allt är som det är måste jag se framåt, livet är inte rättvist
livet är hårt och man behöver vänner, familj & kärlek för att klara av det.
jag är tacksam för att få vara den jag är idag, tack till alla <3
men nog med det för nu ska jag iväg och jobba ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback