dålig bloggning= mycket som händer i mitt liv.

okej nu har jag inte bloggat på över en månad, men denna månaden har varit fantastisk! jag har umgåtts med mina underbara vänner, varit på bröllop och träffade rikard, och jag har jobbat jobbat och jobbat :) nu har jag som tur är bara 3 jobb dagar kvar och sen en vecka ledigt :) men i måndags va jag med min bästa vän Malin som är lite skadad i ryggen så kändes som jag tog hand om en jätte bäbis.. men det var super kul och mysigt! på tisdagen slingade jag och matilda mitt hår och efter det drog jag hem till malin! senare på kvällen träffade vi basse,så mys <3 onsdagen jobba jag och på kvällen sprang jag min första 4 KILOMETERS runda utan stopp :)) känner mig riktigt nöjd. igår jobbade jag och på kvällen var det ljus party hemma, och sen träffade jag linnea och vi åkte till fagersta och träffade malin :) lite senare träffade jag basse också innan vi skulle åka hemmåt :) såååååå nu hörs vi ikväll pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback