Jag har snälla Kompisar <3

Allting förändras, men på ett bra sätt <3
jahaja då har man fått AM-körkort så nu rullar mopedbilen på vägarna ;)
har även börjat fått läxor och skit i skolan... men kören har ju också börjat så allting börjar bli som vanligt, fast väldigt mycket bättre! jag trvis bra som F*N på estet. love my life!


Eirin Olsson.
jag vill tacka dig, för att du på så kort tid har fått mig att känna mig speciell.
du har fått mig inse att det finns saker som betyder mer än andra,
att man inte behöver vara på ett visst sätt för att folk ska tycka om en
MAN SKA VARA SIG SJÄLV.
Du får mig att känna mig omtyckt och med dig vid min sida så klarar jag allt,
på kort tid har du fått en otroligt stor plats i mitt hjärta
Jag Älskar Dig <3

Kommentarer
Postat av: Eirooooe <3

Du är speciell för mig, jag älskar dig min käraste!

2011-09-16 @ 14:52:35
URL: http://ejjeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback