En toppen helg!

Hejsan alla underbara personer!
denna helg har jag spenderat med min pojkvän.
vi sov hemma hos mig fredag till lördag, och myste med min familj
kollade på idol och lite sånt!
på lördagen åkte jag och pontus hem till linnea och tjolade lite med henne,
sedan vidare till donken för att tjocka oss och sen hem till han!
när vi kom hem till SNORBERG så träffade vi alex och åkte och hanlda
för vi skulle minsann käka tacos med några härliga personer!
hela kvällen va full med skratt,musik,godmat och lite sång.
underbart om jag får säga det själv!
men idag har vi inte gjort så mycket, har varit ganska trötta.
men vid halv 5 åkte jag hem och nu ska jag plugga arslet av mig!
allt ska bli klart nu, ska inte ligga efter nå mer, så tråkigt.
pussss


wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback