dålig uppdatering..

Hejsan, ville bara säga fööörlåt för så dålig uppdatering.. men har så mycket att göra i skolan så har nästan ingen ork till att göra någonting alls. även fast de är så mycket i skolan orkar jag inte ta tag i att börja göra något, och ersultatet av de blir ju att man ligger efter en hel del.. inte okej tycker jag
men men nu ska jag iallafall ta med mig datorn ut i solen och börja skriva på en utav uppsattserna som ska vara inlämnade nästa vecka på torsdag. Så tänkte skriva klart det mesta idag. kan ju inte ta så lång tid egentligen..

Och idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan och sen pluggat lite
har också spelat lite gitarr, fast gick ej så bra men sjunga gick toppen!
och nu är de inte långt kvar tills jag ska uppträda så får börja öva nu!
L.Ä.N.G.T.A.R. hihihihi pusss


wictoria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback