skriver rad efter rad

kärlek.
en underbar känsla, när allt är på rätt väg
men också en stor motgång.
kom ihåg:
älska era nära&kära
visa eran kärlek för den ni tycker om
våga ta steget till något nytt.
älska är ett starkt ord
så använd det väl!



vänskap.
jag är så rädd att förlora dig, men de vill jag inte säga.
vad ska jag göra, vad ska jag säga?
finns inga ord.
DU va och kommer alltid att vara min bästa vän
vill bara att du ska känna lika, vill att du ska försöka lika mycket som jag
men kanske är jag blind, du kanske försöker minst lika mycket?
om du bara kunde berätta för mig, så jag visste...
Förlåt för allt jag sagt, förlåt för allt jag gjort
jag vill bara inte förlora dig


saknad.
dagarna dom går, timmarna blir flera
men inte en sekund utan att tänka på dig.
jag skrev en låt, den kom rakt ifrån mitt hjärta
du kommer föralltid leva kvar i mitt hjärta min vän
för jag älskade dig då, och jag älskar dig nu
en underbar vän, en underbar tjej
som tyvärr inte fick stanna kvar
livet är orättvist ibland
men en dag ses vi åter igen
och jag längtar tills den dagen kommer min vän
men snart så är den här ...
Simone markus, en ängel som spred glädje
en ängel som spred ljus
en ängel olik alla andra
en ängel som jag älskar


frågor utan svar.
kommer det någonsin bli vi?
är det meningen att man ska må såhär?
föddes jag för att vara deras förebild?
varför finns du i mitt liv?
är du stolt över mig?
har jag verkligen känslor för dig?
duger jag precis som jag är?




Om någon nu läste hela texten, så ska ni veta att jag mår bra
men varenda tonåring har många funderingar och jag kände att jag behövde skriva av mig lite bara
men puss och kram på er!!


Wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback