du är perfekt, så jävla underbar.

Jahaja ligger nu i sängen efter en helt okej dag! åkte idag till min syster i smedjebacken för att hälsa på blir här någon dag! Idag har jag hunnit ganska mycket.. vakna halv 7 utav att jag får sms av pontus, hade högsta volym på sen somnade jag om en timme men sen kunde jag inte sova mera för det åskade som fan... Men kl 11 tog jag bussen till fagerst för att sen byta buss till smedjebacken... Vad framme 13.35 ;) sen gjorde vi några ärenden sen på kvällen lagade vi tacos Sen gick jag ut och tog en prommenad, känns som att de kan behövas efter att man varit i österrike ;) men jaja nu ska jag iallafall sova har man tur kanske man får träffa ''åke'' i morgon GODNATT SÖTNOSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback