dålig uppdatering igen ...

Hejsan allihoppa, förlåt för en dålig uppdatering...
men lite kort, firade midsommar med syrran och sen träffade jag faktiskt mari och söt linus!
på kvällen satt jag och syrran och bara hade det mys, sen va jag kvar hos emelie och jesper tills på måndagen flr det gick inge tåg hem.. så träffade mickis på måndagen, och vi hade heroes maraton och drack redbull, skit gott, men faaaan vad pigg man vart, så dygnade ju typ... ;) Men det var skoj det med..
sen åkte jag hem till pappa på tisdagen redan, sen va jag med måns på onsdagen sen sov hos han tills torsdag, och på torsdagen åkte vi till fagersta och badade i utomhusbadet på dagen sen mot kvällningen åkte jag+familj till borlänge på peace&love! och nu har Pappa och Catharina lovat att om jag bevisar att jag kan sköta mig så ska jag få åka dit med husvagnen + vänner hela veckan nästa år! LOVE!!<3 sen har det inte hänt så mycket mer puss och kram ;)

Wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback