and i miss you

fortfarande hemma hos systeryster, idag har vi varit till arbetsförmedlingen, mördravården sen återigen arbetsförmedlingen, sen började det regna och åska så vi satt i lägenheten och kollade tv och käka glass (a) självklart ben&jerry´s ;) men nu hamnade jag framför datorn istället, så passa på att skriva lite här! i morgon åker jag,syrran & mamma till falun på lite ärenden, ska bli mysigt att få umgås med dom två! Mamma,Emelie& jag precis som de va förut, saknar de lite! :) igår fick jag än sån där ångest attack igen.. så va ute och gick i några timmar och bara tänkte, sen snackade jag med bästa måns i tele, saknar den grabben en aning! han fick mig på lite bättre humör iallafall, fast hade värsta mardrömmen inatt, den va så verklig så jag till och med grät när jag vaknade i morse... usch på de!
men vi hörs snart mina söta läsare, puss på er :)

wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback