(L)

Wictoriaduvet(L)



Idag vaknade man ganska tidigt..
men somnade vid 12 igår haha
och idag kom mamma in springandes& var rädd..
för då hade grannes schäfer sprungit in på våran gård när hon var ute...
mamma e livrädd för stora hundar därför håller hon sig till minisar:P
så mamma bad mig att jag skulle gå ut till hunden och ta den hem,
så jag gick ut och då var det en jätte gammal och snäll schäfer:O
så jag kunde inte förstå att min mamma var så rädd:)
men men!:D
jag gick hem med hunden och sen kollade jag på film,
med mamma&miche.. det fick bli 1408.
en ganska braa film, men det finns ju bättre!:D<33

och sen nu sitter man här och lyssnar på musik,mamma lagar mat & sjunger till:P
tro mig ni vill inte vara här(:
haha skoja så illa är det inte:D
fast nästan!

Love/wictoria(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback