to good to be true

Hejsan, inte bloggat på ett tag nu men har helt enkelt inte haft ork eller tid!
men nu är jag igång igen.
jaha idag är det Tisdag och har haft piano lektion faktiskt sen bara varit hemma och pluggat matte... drygt ;)
men i morgon är det onsdag och det betyder KÖR!!! får också träffa frida som jag kommer krama sönder ännu en gång efter att sett henne på tv / idol... hon fick mig börja gråta men det är ju lugnt, eller? aha ;)
men sen ska faktiskt EIRIN vara med och testa/lyssna på kören i morgon och sedan slaggar hon hos mig, TOPPEN ;)
det är min flicka det... känns som det bara händer en massa kul denna vecka! på FREDAG kommer linnea hem till mig och vi ska käka tacos och bara mysa! inte sett henne på ett bra tag nu, så nu jävlar är det mys dags med min fru... ;)


You are to good to be true, so beutiful when you smile...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback