jag gråter bara i regn!

Hello, hänt rätt så mycket nu när man börjat skolan!
måste först och främst säga att min klass är grym, så ortoligt härliga allihopa ;)
och har fått en ny vän, en helt otrolig sådan, hon heter Eirin Olsson.
men iallafall, idag ska jag till vägverket och göra provet sen är jag klar, ska ju bara klara det också!!
och jag får sällskap utav sötaste matilda, ;) blir en heldag i falun alltså.

Min röst typ pajjar och i morgon ska man på körhelg och inte lika kul om man inte kan sjunga,
fast tjejerna är ju helt otroliga så det kommer bli grymt  :)

aja nu ska jag till bussen, hör av mig senare och berättar hur det gick på provet idag!


wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback