5 kilometer? låter fint!

Hejsan hoppsan mina vänner, idag har varit en knasig dag!
min käraste kompis eirin har ju flygit iväg till ett ställer som kallas LONDON...
så fick va utan henne idag, jobbigt ju :( och blir väl likadant i morgon också.
men som tur är så har man ju några härliga grabbar som kan göra dagen lite roligare
Robin&Pontus, galna grabbar som överaskar en varje dag!
i morgon blir det att KANSKE käka kina med dessa roliga killar.
men NU ska jag faktiskt ta och ut springa lite, siktar på 5 kilometer!
ganska bra för en otränad flicka tror jag, men nu ska jag komma igång!
puss på er så hörs vi sen.


du blir bättre och bättre för var dag som går, men blir mer och mer rädd för dig.

wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback