sämst på att blogga... men lika glad för det, för i morgon är det min födelsedag!

Hejsna kompisar!
har nyss storstädat mitt rum och huset, ska nu bakas och fixas inför i morgon
det är ju nämligen min F Ö D E L S E D A G ! !  wiho :)
älskar att fylla år, fast vem gör inte? ;)

jaha ska berätta vad som hänt lite nu då...
Torsdag: efter skolan åkte jag till fagersta för skulle sova hos pontus, men han
jobbade då jag kom dit så Sandra & hennes två vänner kom och mötte mig
suuper snällt, bäst <3 sen satt vi och spelade lite gitarr & sjöng tills pontus kom.
Fredag: Åkte hem till min kära mor som jag saknat riktigt mycket. träffade
även mickis, så vi va ute på en prommenad i kanske 1 timme och snackade om allt
senare på kvällen vart det tjocka Ben&Jerry´s och kolla film.
Lördag: va hemma hos mamma på dagen och blev firad ( förtidig födelsedag )
fick en SAMSUNG GALAXY S, super nöjd!!
sen efter det åkte jag hem till pappa. och Linnea sov hos mig!!! <3
Igår: va med linnea på förmiddage sen åkte jag in till folkets park för att sjunga
då Rembo IK firar 90 år! sedan kom pontus och han sov hos mig!

det är lite kortfattat om det som hänt mig, hoppas ni inte är för ledsna över att jag inte
bloggar så himla mycket... men livet går vidare och jag har mycket att göra känner jag.
hinner inte sitta så mycket vid datorn, men ska försöka bättra mig! jag lovar :*

mobilen jag fick, wooop wooop

wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback