en toppen födelsedag!

Hejsan, som sagt igår var min födelsedag och jag hade en toppen dag!
dagen började med att man blir överfallen av 2 söta flickor vid namn julia & eirin
som ger mig paket:D ( en rosa rattmuff& en tuta) wiho :*
sen fick jag presenter av min kära pojkvän ( plektrum, capo & chocklad ) så bäst <3
sen efter skolan så åkte jag och eirin hem till mig och fixade iordning massa till kalas.
sen på eftermiddagen kommer familjen+ pojken min hem.
sen kom även massa släkt och firade mig, såå söt släkt och jag älskar min farmor!
Eirin och Pontus sov då hos mig, mysigt! så himla glad..

idag : varit i skolan, kollat bio, käkat en hel ben&jerry´s, kör & sedan nu plugg.
känner mig till och med taggad till att plugga, kanske för att jag skriver på datorn
lite roligare då :o men men nu ska jag fortsätta plugga puss på er

wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback