en helg full med skratt och glädje.

Denna helg har varit en av dom bästa!
spenderat hela helgen med pontus + eirin.
massa skratt & galenheter&TACOS.

Fredag: jag och pontus käkade tacos på fredagkvällen innan vi
drog iväg till hedemora för att kolla på bio!
kom hem vid 10 tror jag.
Lördag: Åkte hem till pontus för han skulle jobba,
sedan vid kvart över 1 då satt jag pontus & eirin på
bussen påväg mot min mamma! när vi kom dit kollade vi runt
i hela huset och mysade med vovven min.
påkvällen hjälpte vi mamma att laga tacos och sedan efter det
gick vi ut och gick en sväng för att lätta våra tankar och funderingar.
sedan ut i stugan och låg och kollade på harry potta!'
Söndag: åkte hem till pontus mamma ( ensamma i huset då dom är i afrika )
så vi lagade mat tillsammans, kollade tv, bastade, jag solade solaruim medans
min pöjk fick vänta ute ;) sedan gick vi hem och käkade Bj (BEN&JERRY´S)
typ allt som hänt denna helg!
sitter nu i skolan med jullan pullan och gör absout ingenting, men de e kul de me.
pusssss


wictoria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback