gulligaste

HIHIHI igår var jag och kollade på när min bror hade piano afton, va riktigt mysigt och mycket trevlig stämmning !
fick ju sällskap av måns också, lite kul.
har inte haft så mycket tid/ork till att blogga.. skolan tar kål på mig rent ut sagt.
och nu på morgonen har vi ju självklart nationella i matte C-delen.. jag kommer faila totalt sen blir de väl iv för mig då-.-
nejdå vi får hoppas på att de går bra!

Skriver av mig lite :
Nu har jag iallafall konstaterat att jag verkligen tycker om dig grabben...
förlåt men de är sanningen, leendet/pirret/längtan & massa andra känslor kommer fram såfort jag ens hör ditt namn
de får mig också vilja gråta, för allt jag önskar nu är : Att DU Blir MIN <3
känns som att jag är jätte dryg mot dig, menar vi snackar ju inte mycket och så men du får hela tiden höra från andra att jag tycker om dig och massa... är de rätt eller fel? vad ska jag göra? ska jag vänta? eller gå vidare?
hjälp mig någon, vet inte vad som händer längre.. behöver dig verkligen </3


Kommentarer
Postat av: sofie

hej är de M du menar så tycker jag helt att du ska skita i de även om de är svårt och jobbigt är de P så tycker jag att du ska berätta vad du känner och om han besvarar känslorna så säger du att du väntar en månad har han inte lämnat sitt då för dig så ska du bara skita i han tycker jag och gå vidare det finns flera killar som inte har någon och bara väntar på en tjej som dig kraaam

2011-05-11 @ 20:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback