långhelg är alltid trevligt!

Hejsan alla underbara, igår kom jag hem från en mysig helg i frövi jag har solat solat jobbat och solat :)
känns som en lyckad helg iallafall, har shoppat också två par nya skor och örhängen till skolavslutningen, asuuume
och idag ska jag uppträda med kören i horndal för det är ju faktiskt sveriges nationaldag idag!!
''Jag är inte rasist, Jag är bara stolt för att jag är svensk''
sen senare ikväll ska man kolla på när karwan blir torterad och ska få nyvaxade ben, haha detta kommer bli skoj!
men nu ska jag ta och äta lite frukost sen ut i solen och steeeka.. pusss


de är ju trevligt att jag också lyckas se vindögd ut :D





wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback