i love the big fat santa man!

Hejsan kära Tomte älskare!
har nyss kommit hem ifrån min kära farmor & farfar
där nästan hela släkten var och firade jul tillsammans
mycket mysigt verkligen. god mat och perfekta julklappar.
I morse började vi våran jul med att hämta min bror på
lassarettet i falun då han blivit opererad. men snart nu
ikväll ska jag åka till folkärna kyrka och sjunga på
midnatts mässan med jacqueline, ska bli awesome!
jag trodde inte julen kunde bli bättre... men sen hör min
älskling av sig och säger att han ska sova hos mig,
nu är det fulländat kan ej bli bättre.
men nu ska jag städa mitt rum lite och tvätta kläder som
jag ska ha med mig till Pontus när jag ska bo hos han
nästan hela nästa vecka. GOD fortsatt JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback