om någon kommer till dig när du sover och stoppar dig i en stor brun säck, bli inte rädd! det är bara tomten som ger Mig det jag alltid önskat mig.

Hejsan kära julkompisar, sitter nu i min säng helt död och funderar på
att faktiskt gå och lägga mig redan nu, helt slut i hela kroppen och
huvudet&hjärnan hänger inte alls med mig just nu..
men idag vaknade jag kl 05:30 av väckarklockan och min pojkvän
skulle gå upp och fixa sig för att åka till västerås.. sedan gick jag upp
och käkade frukost vid 8a och då vaknade krister, så vi satt och snackade
och mumsa i oss frukost. sen vid 10 gick jag ut på lite promenad med
Eirin och Saga, sen åkte jag hem
varit med linnea och kollat på andra avenyn och käkat ben&Jerry´s, MUMS!


jag älskar dig, och vill säga det tusen gånger till tills jag vet att du verkligen
förstår att med dig är jag riktigt lycklig, vill ej vara utan dig.

wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback