sämst på att blogga, det är jag det!

hejsan, ber om ursäkt ännu en gång för min superduper dåliga uppdatering... fy skäms på mig nu!
men nu lovar jag att med mitt 108 försök att börja blogga igen verkligen ta det på allvar.
det är ju faktiskt kul att blogga, men blir bara dåligare och dåligare på det där med bilder.. hm men det fixar vi snart!

så känns som jag inte bloggat något på hela sommaren nästa, eller jo det har jag ju... efter jag kom hem från graz så va det ju ett inlägg iallafall, så efter det så har jag hunnit varit hos mamma 2 veckor och varit hos min syster och jesper några dagar, umgåtts med min bästis måns och många fler och igår var jag till och med på en teorikurs så nu dröjer det inte länge innan mopedbilen rullar på vägarna i avesta, jippppey! :D är typ över lycklig..  Fast lite mindre överlycklig när kursledaren berättade att tills i morgon ( onsdag ) ska jag ha läst mer än 30 sidor och sedan kunna alllt de, svara på frågor var det också... :( känns ju nästan omöjligt nu när man inte har pluggat på hela sommaren och sen nu så ska man helt plötsligt göra det :( men men allt för just nu, pusss :)

wictoria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback