mora, älvdalen & hem

I fredags åkte jag och min familj till mora, för det va ju vasa staffetten så bror skulle springa!
det var jätte mysigt att sova i husvagn, förutom att det regnade mestadels hela tiden :(
Men på lördagen följde jag med Linnea till Älvdalen, aldrig varit där så första gången..
och man kan säga att det såg ungeför ut som jag förväntat mig :)
Fick träffa flickorna hon skulle bo med och en massa annat folk, dels jerry tidberg! haha klassiker :P
Men iallafall så skulle jag ta bussen kl 09.30 från älvdalen till mora, men det slutade med att jag fick åka
bil med Linneas föräldrar hem för att det gick ingen buss på söndagar.... hahahahha ;)
men det gick ju bra det med! det var allt jag gjorde denna helg, pusss


wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback