godendag då eller något

Jahaja, ja idag ska jag till trafikskolan ännu en gång, blir väl helt okej kul :)
men just nu håller jag på och städar lite här i huset!
min bror leker med en kompis, och just nu bakar dom chokladbollar till oss alla
så när vi städat klart ska jag plugga och småglinen kolla film tror jag dom sa
men men ah det var helt underbart skönt att sova i sin egna säng inatt :)

och i morgon börjar skolan då ja... det ska faktiskt bli kul!
men börjar kl 10 så förhoppningsvis sover jag hos måns inatt :)
med bussen kommer jag ju till skolan kl 8 och inte så kul att sitta där i 2 timmar....
men nu ska jag fortsätta städa, puss och kram






wictoria.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback