FML...

Idag har det inte varit min dag, alla har varit helt cp mot mig orkar inte erat jävla tjat om vem jag får umgås med och inte... sen orkar jag inte alla bortförklaringar för att man inte vill träffas, äre så jävla svårt?
Gaah blir så tokig...

så nu sitter jag hemma hos mamma, käkar ben&jerry´s och sitter vid datorn! har även snackat med min bästavän måns som fick mig på bättre humör, älskar dig gubben :)
nu ska jag snart ut i min lilla stuga och kolla på en skräckfilm, sen ska jag ta och ringa min sötnos david hihi :)

Va till fagersta idag och träffade nicke picke en sväng, fick även träffa fredd peddy, trevliga grabbar!
så nuså, vi hörs lite senare sötnosar, puss!:)

wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback