sorgen, saknaden& funderingarna tar över mig.

Det blev du och jag, vi var kära och lyckligast i världen.
ju mer vi vart säkra i varandra desto mer komplicerat vart allt.
nu är vi i en svacka, där mina känslor skriker inom mig skriker efter dig
min värld rasar samman och snart är allting över.
jag hoppas och ber om att snart känna dina armar runt mig och känna din värme
för med dig vill jag vara, då är jag lycklig!
Jag vet inte varför, men jag vet att jag har en känsla i kroppen om att
du och jag kan göra allt så himla mycket bättre.
vi båda har förändrats till både gott och ont men jag älskar dig
jag vill göra allt till det bästa. jag vill göra dig lika lycklig som jag
en gång har gjort, det ska vara du och jag hoppas du känner så.
jag älskar dig med hela mitt hjärta och jag saknar dig så himla mycket.
Jag <3 Dig... föralltid
känner mig ensam, naken & kall.

Jag vill känna att det är vi.
Inte jag.
Inte du.
Utan vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback