när du är vilsen i en vinter natt!

Hejsan hoppsan, idag sjungade jag men Jacqueline & Jennifer i
krylbo kyrka, skit nice faktisk. vi sjöng sammanlagt 10 låtar.
och jag sjöng låten till min kära vän Simone Marcus och efteråt
kom det fram en dam som frågade om jag inte kunde vara med på
en föreläning om en pappa som förlorade sin son. dit kommer då
en massa föräldrar som nu förlorat sina barn! och då ville hon att
JAG skulle vara med där och sjunga min låt! jag blev jätte glad och
tackade självklart JAA!
Nu ska jag bara städa mitt rum och fixa lite för sen kommer det hit folk..
Min älskling, Linnea & Jespher, vi ska väl kolla film sen dra till donken!
så japp nu blir det att vrida upp lasse på högsta volym och städa, pussss
// wictoria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback