söndagar är alltid lika roliga...

Hejsan hoppsan, sitter nu på mitt rum och är tröttare än någonsin!
men har iallafall varit en toppen helg.
fredagen: en härlig dag i skolan sen följde jag med Pontus hem, vi åkte hem till hans mamma och käkade mycket kul faktiskt :) sedan åkte vi hem till Eirin för att kolla på idol och sen vidare hem till han!
Lördagen: vaknade upp hos pontus och sedan vid 12 tog jag bussen hem till mamma, när jag kom hem till mamma så hjälpte jag henne att städa medans hon lagade mat för att Hillevi&Ove skulle komma på besök... en mysig kväll!
Idag: har inte gjort mycket alls, varit så trött och haft ont i huvudet... men men nu ska jag duscha och sen blir det film och kanske snacka med pontus! puss
jag tycker om dig , 22/10-2011 <3

wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback