livet är ett spel med svåra regler

Hejsan allihopa, sitter nu och hat ätit frukost ska snart fixa mig sen dra och hämta mats för att åka till skolan i min lilla pärla, och det roliga är att jag ska tanka för första gången, hm... hur kommer det gå!
men igår så va jag i skolan och sedan när man slutar kl 1 så gick jag Eirin,Julia&Sanna ner på staden
shoppade två bh:ar och tog en fika med dom söta! ni är underbara.
men vid 3 ringer pontus och säger att han slutat och va påväg hem till mig, fick lite brottom..
men han stog så sött på min gård och väntade på mig när jag kom ;)
så vi kollade lite film och myste bara sen vid 9 åkte han hem :)
it amaizing how you can speek right to my heart, without saying a word you can light up the dark <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback