ett år & en dag sen... tiden går så snabbt och det är svårt att förstå

Igår var jag till DIN grav för första gången, hoppas du inte är besviken på mig att jag inte kom tidigare..
jag kände att du var med mig, jag tog min gitarr satte mig bredvid din grav och sjöng din låt, låten som är gjord
till dig, jag kände din närhet du va verkligen bredvid mig.. jag sjöng nästan hela låten tills det inte gick längre
jag sprack allt det onda ville ut, min saknad efter dig är så stor... finns ingen plats.
om jag bara fick höra ditt underbara skratt en sista gång, eller se ditt underbara leende en sista gång?
snälla du kan inte ha lämnat mig helt, hur ska jag klara det utan dig? det var ju du och jag? vi klarade allt...
snackade om allt, det var så bra... sen helt plötsligt vat du borta?
MEN EN DAG SES VI ÅTER IGEN OCH JAG LÄNGTAR TILLS DEN DAGEN KOMMER MIN VÄN..
underbara du, jag tror på att du och jag snart ses igen för dig behöver jag!
tiden kommer gå snabbt, och jag hoppas att du väntar på mig ;)
men jag har så mycket jag vill prata med dig om ju, du vet alla killproblem
det som just DU var bäst på, vi snackade alltid om det.
du gjorde mycket för att få mig till den jag är idag,
och jag vill tacka dig för det, du är bäst
jag hoppas du hör mig när jag säger
JAG ÄLSKAR DIG..







OCH DU FÅR ALDRIG GLÖMMA,



wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback