sommas sommar och sol ah ah aprikos

haha rubriken är ett citat från en sovande norea liljedahl :D
IDAG ska jag sola& plugga på samma gång :D jippikajej <3
har inte så mycket att skriva, mer än att jag är så glad att jag har dig mickis
min allra bästa vän
ibland blir allt så konstigt mellan oss, har ingen aning om varför
kanske då när vi båda har dåliga dagar..
men jag vet iallafall alltid, att du finns där
och att vi kan bråka hur mycket som hellst men vänskapen är alltid kvar
jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.. du är
den enda som riktigt förstår
ingenting får komma emellan oss, lova mig de
jag behöver dig mer än vad ord kan beskriva..
älskar dig, Michaela  Melin.

Kommentarer
Postat av: Michaela

naw gumman, vad glad jag blir! Jag älskar dig så sjukt mycket, tack för att du finns!! <3

2011-05-08 @ 20:12:37
Postat av: Michaela

naw gumman, vad glad jag blir! älskar dig så sjukt mycket, tack för att du finns!! <3

2011-05-08 @ 20:13:47
Postat av: wictoria

aaw, tack för att DU finns <3<3

2011-05-09 @ 18:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback