♥ingen annan är som du♥

Kan du vara på riktigt?
trodde änglar bara fanns i himlen..
du är så underbar, och får mig att må bra
alla dessa känslor på så kort tid
är det ens möjligt?
ska man tro på kärlek vid första ögonkastet?
om jag inte gjorde de förut, så gör jag de nu
jag minns när jag såg dig, du log mot mig
vi hälsade och när blickarna våra möttes
vart jag alldeles varm innombords.
Du släppte lös odjuret innom mig
odjuret som säger, han vill du ha!
men ska jag vänta?
vänta på att du ska bli min
eller ska jag bara gå vidare, släppa allting
inse att det inte är någon chans?
jag vågar inte ge upp, men vågar inte kämpa
vad kan jag göra?
vad ska jag göra?
om jag ändå bara kunde säga som det var till dig
att du är den rätta och jag vill dela min kärlek med dig
du är den ända, den som får mig må bra.
jag vill, jag kan, men jag ska inte..
du är inte min, men jag tycker om dig.
snälla förstå mig, jag vet!
jag vet att vi är menade, de ska va du och jag
snälla förstå det♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback