helg smakar älg

ja nyss vaknat då, ska snart fixa mig lite och gå ut i solen och plugga!!
hoppas på en fin liten bränna och en massa ny kunskap...
skulle egentligen ha åkt till min kära syster men blev ej så, får
åka dit nästa helg istället. så min dag ser ut såhär:
  • vakna
  • frukost
  • blogga
  • ut i solen
  • plugga
  • plugga
  • plugga
  • sova
om man har tur kanske jag och pappa skulle övningsköra med moppebilen
och sen kanske jag skulle göra något prov så jag kan få de där
nedrans kortet någon gång och börja köra!!!
wictoria.

Kommentarer
Postat av: Michaela

det där med att övningsköra och göra ett av proven låter kanon!! kör hårt :D sen ska vi ut och göra vägarna osäkra...... EHEHE

2011-05-07 @ 20:53:05
Postat av: wictoria

hihii jaa de ska jag!!

och läängtar som satan tills du och jag får åka på semester, men kan ju som sagt varna alla att vägarna inte är säkra då ;) hahhah

2011-05-07 @ 21:59:14
URL: http://wictoriaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback