godmorgon

nu har jag nyss ätit frukost och ska snart dra mig mot bussen..
känns lite tråkigt för hinner liksom inte blogga någonting typ, har så mycket skit i skolan att göra så de är fan inte klokt :(
men snart så är de över, äntligen!!!
igår var jag och firade systeryster  som fyllde 21, träffade massa folk ( typ jespers släkt) helt underbart trevligt :D
ska väl åka dit på lördag också..
men kommer inte kunna blogga ikväll för ikväll ska jag plugga järnet, så jag blir av med de mesta!
you boy, when you look in to my eyes, you take my breath away
you are just like heaven to me, think i´m maybe in love....
wictoria.

Kommentarer
Postat av: wictoria

sofie, de där är något mellan han och mig nu så jag tänker inte hålla på och snacka om de med dig, speciellt inte på min blogg

2011-05-07 @ 10:40:29
URL: http://wictoriaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback