en härlig kännsla, men snälla försvinn...

Hejsan, idag har jag inte gjort så mycket varit i skolan sedan fixat skoltröjjorna med malin.
så nu har vi äntligen fixat de iallafall, och om jag nu har tur så kanske jag till och med har fixat någon som
vill köra oss runt i stan när vi slutar nian.. hoppas hoppas!
just nu sitter jag bara och tänker lyssnar musik och skriver, ska snart hoppa in i duschen sen blir det att kolla
big brother som vanligt hur kan man missa de asså? och nu kan man ju verkligen säga att jag är beroende
hihi. vad händer i helgen då folk? jag har ingen aning om vad man kan hitta på, blir väl typ plugga eller något..
men men de blir säkert jätte bra! nu blir de duschen puss och kram






wictoria sjöberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback