helg helg, underbar helg

hejsan, denna helgen har varit myssig!
FREDAG: åkte hem till sanna och packade saker för hon och Nathalie skulle sova hos mig.
vi började med att laga taccos ochsedan kollade vi BigBrother och as garva åt roza som satt och skrek på en kille xD
LÖRDAG: åkte vi in till staden och kollade på Avesta stjärnan, grattis till pernilla ojala som gick vidare till finalen
sedan åkte nathalie hem och jag och sanna träffade Timothy,Jerry&Mickis en liten snabbis sen åkte vi hem till sanna sedan vidare till evelina strand, saknat dig gumman<3<3<3 sedan drog jag och sanna hem till mig igen och hon sov här!
haha vi stampade med leroy ( jobbigt värre ) sedan kollade vi film och somnade ;)
SÖNDAG: vi vaknade tidigt, vi åt frukost och nu sitter vi här och sanna fixade denna bloggen till mig och jag städade lite på rummet och snart blir det nog film, pusss


Sanna,Wictoria&Nathalie <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback