vill skriva en låt...

jag blir tokig, jag har ungefär 5 olika melodier, men jag har ingen text
känns som att alla låtar bara blir om kärlek eller att vara kär
jag vill ha mer fart i låten och den ska inte handla om mig.. men vet inte vad jag ska skriva
har liksom ingenting i mitt huvud..... tänk om jag kunde skriva en asbra låt...
bli känd sen fixa en som skriver mina låtar, PERFEKT!
haha in my dreams ;)

Men har nyss kommit hem ifrån en hel dag med kören, vart underbart!
förutom att jag nu inte har någon röst och hostar mer än vanligt, men vad gör man inte för kören?
uppträdandet gick toppen och tävlingslåtarna satt bättre än förväntat!
Vi förtjärnar att vinna VM så jävla grymma vi är... nu gäller det bara att hålla tummarna och hoppas på de bästa.

Nu ska jag ringa min mamma sen ska jag kanske packa!
men känner jag mig rätt kommer jag göra ett till inlägg snart
men puss så länge



wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback