tagga, H O F F M A E S T R O !! <3<3<3<3

En ny vecka med 5 nya skoldagar påbörjad!!
Idag ska vi till avesta art och kolla konst... sen blir vi bjudna på fika ;)
sen blire massa lekar eller något liknande på skolan för oss Estet 1:or..
diggar verkligen min klass, många har sin egenstil men är underbara på sitt vis :)


Måste bertätta och Hela helgen kommer spenderas med måns för vi ska nämligen på
H O F F M A E S T R O, gaaaaaaaaaaah längtar som en  tok!!! :D
hlt underbart, dom är bäst... helt kär  ;)
men kan ju inte bli bättre, får ju se dom bästa med min bästavän! <3
de ville jag bara säga (A) men ni kommer få höra mer om det, tro mig!



pussss.

Kommentarer
Postat av: BECCA.

fin blogg:D

pinkeyY på kamrat:)

2011-08-26 @ 20:56:55
URL: http://beccaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback