packelipacka

Jaha idag åker man hem till pappsen igen då, och i morgon blir det till körskolan sen onsdag börjar skolan.
om jag ska vara helt ärlig så tycker jag faktiskt att det är skönt att skolan börjar igen
nu får man äntligen träffa alla igen, och nu börjar man ju i en ny klass
med nya vänner och sen få hålla på med det viktigaste i livet... MUSIKEN :D
jag är verkligen en tjej som lever för musiken, helt sjukt

men nu ska jag vara snäll mot mamma och städa huset
för dom ska tydligen ha kalas här efter jobbet så då kan de ju inte vara stökigt...
och inte heller så kul att börja städa de första man gör när man kommer hem,
det vet jag faktiskt hur det känns, så nu jäfflar..



bjuder på denna lilla bild, hahahahhaah :)



wictoria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback