ryser när jag hör ditt namn, de bara är så!

hejsan bloggen, idag är sisa kvällen kvar i sverige igen!
för i morgon tidigt på morgonen åker jag, syrran & mammsen till norge,
vi ska jobba lite i restaurangen och jag skallfå uppträda för de som sitter och käkar!
de skall faktiskt bli kul måste jag såga.

Igår fick jag äntligen påsklov, su nu är man ledig i 1 och en halv vecka! sköööönt.
åkte till min syster igår så har haft demysigt med henne.
träffade också mattias igår kväll, kändes lite konstigt med tanke på att vi inte träffats på typ 9 månader
men de va kul också, vi va ute och gick en långpromenad i skogen..
haha så härlig kille han e asså!
fast vart skit trött mot kvällen så sackade i sömnen lite halvt... ska tydligen gifta mig ja!! hahahha
sen nu sitter jag hemma hos mamma och funderar på om jag ska sova snart!
så jag kan vara social och trevlig mot systra min som skall köra bilen i morgon på morgonen mot norge
men de ska nog gå bra!


Du är allt jag nånsin önskat, du är allt jag nånsin drömt
Du är killen jag har väntat på, ja du är min drömprins
Du är den som gör mig knäsvag, och jag behöver dina andetag
Du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le


Kommentarer
Postat av: sofie

vilken mattias då??

2011-04-22 @ 10:17:55
Postat av: sofie

jag hoppas för dig att de inte är mattias larsson du menar för du vet om att han har sambo och barn va? så jag hoppas att du inte har gjort något med han. för då kommer några att bli sårade, har själv blivit de med han.



gillar dn blogg föresten :)

2011-04-22 @ 12:50:01
Postat av: wictoria

hejsan på dej sofia!

nej de va inte den mattias.



ååh vad kul att du gillar min blogg!

har du en egen man kan kolla? :)

2011-04-24 @ 23:08:16
Postat av: sofie

okej skumt för de är flera som säger att dom har sett er tillsammans den kvällen? Jag vill bara vara snäll mot dig för jag har gått samma nit jag med och jag vill inte att flera ska göra. så om du har gjort något med han och inte vill säga för att du är rädd att de ska bli skit, så ska du vet att de blir bara värre för dig känslomässigt när han har lovat allt och sen skiter i dig. Men om de inte var han så var väl de bra...:) annrs lyd mitt råd bruden. nej jag har inte de ännu håller på att fixa en blogg nu..kan skicka adressen då.



2011-04-25 @ 09:58:56
Postat av: wictoria

jaha, du menade så!

nej asså texten jag skrev de där jag ryser när jag hör ditt namn och sånt, de va till en helt annan som jag nu tror jag tycker om.. mattias är bara en gammal vän och jag har verkligen inte känslor för honom. men tack ska du ha för att du varnar mig!

men finns det någon annan stans vi kan snacka tror du?



ja men vad bra gör så!

2011-04-25 @ 19:25:27
Postat av: sofie

antingen kan du skicka till min mejil som är adressen [email protected] och sen jag brukar få låna en vän till mig hennes bilddagbok för orkar inte göra en egen och där heter den lussekattensara men skicka pm för vi har skillt på de så att jag har där och hon gästboken och bilder. :)

2011-04-26 @ 07:00:59
Postat av: wictoria

okej, ja men så kan vi ju göra! skickar ett mejl till dig senare idag! ha de bra :)

2011-04-26 @ 09:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback