keep holding on and be strong





samtidigt som jag vill hata dig så älskar jag dig.
du gör mig bara mer och mer sårad
du sviker mig mer än någon kan göra..
men du är fortfarande någon som står mig varmt om hjärtat
du är ingen jag glömmer bara sådär.
men det svåra är, att jag försöker, gör verkligen allt
för att kanske någongång få höra, Jag är stolt över dig..
Känns som att det aldrig kommer hända..
känns som att jag sviker dig om och om igen
som att du nästan ångrar allt som har med mig att göra
ber om ursäkt för att jag inte är den du vill att jag ska vara
men som sagt jag är den jag är. de kommer jag alltid att vara
Men snälla, allt jag ber om är lite kärlek.. ska de vara så svårt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback