hemfärd..

Ja nu sitter man på verkstaden med mamma, har nyss varit ner på staden och lunchat med mamma& hennes kompis.. sedan gick vi runt i affärer så köpte en ny mascara,ett par örhängen & en klänning till niornas middag!!
as snygg bild kommer sen..
snart blir det att åka iväg till bussen för att åka hem till pappsen!
funderar på att ta en spring tur när man kommer hem, men vi får se vad som händer..
snackade med malin i telefonen i går, vi båda va arga fast inte på varandra utan olika saker så vi satt och skrek i telefonen, de va lite kul! Älskar dig gumman, skönt att vi kan snacka om allt<3

oj just ja, kom nyss på att jag ligger efter lite i skolan :/
har glömt en uppsats som måste skrivas på engelska
ett biologi prov att plugga till
ett islam prov, som jag inte gjort
ett nationella i engelska, som jag inte har gjort

känns som att det är en del saker att ta tag i! nu gäller det ju att ligga i så jah kommer in på den linje jag vill!
men det har jag ju redan gjort så (a) ESTET, älska!!
plus att måns ( min bästavän,bror,kusin you name it ) kanske kommer gå i samma klass<3<3<3

puss&kram

wictoria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback