LoV!

igår va jag med frida en stund, hon hade sovit här sen åkte hon hem vid tre!:)
Tack för en underbar dag/natt/morgon:P senare på kvällen var vi och kollade på när min kusin spelade match mot jurgården.. tyvärr så förlorade dom matchen med 7-3 men västerås spelkade riktigt bra igår.
sen åkte vi hem till han och kollade på hans lilla löägenhet, fast den var inte så liten som jag trodde menmen:P
det var en riktigt fin lägehnhet iallafall, sen kom vi hem vid 12 någon gång och då gick jag och la mig på engång:)
Och idag vakande jag vid 11(a) det e ganska skönt att sova ut nu när det e lov.
idag har jag inte gjort så mycket, varit ensam hemma ett tag, för min bror och min far hade åkt tilll något ställe för att åka slalom:P
så jag funderar lite på om jag kanske ska städa mitt rum nu så slipper jag göra det sen, hihihi.. fast det e ganska tråkigt så vi får se hur dte blir med det..
men i morgon då åker jag till romme, snacka om skojjigt!!
har inte åkt slalom sen jag var i sälen, och det var ju ett tag sen:(
men i morgon då jävlar.. men ska försöka få med mig någon frivillig :P
sen i helgen hoppas jag på att kunna åka till mamma och träffa mickis då:)

LOVE/Wictoria(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback