Slapp dag(L)

Vaknade idag av att karros klocka ringde vid typ 10 xD
shiiiet vad trött jag var!(:
men sedan åkte jag hem vid 12, hon skulle ivåg sen:'(
men jag ahde iallafall jätte kul med dig!<3
synd bara att magda var lite depp:(
men det fixade vi efter ett tag:D<3
ni 2 e BÄST:D<333
aja, nu sitter man här, har precis packart klart:k
fast åker ju i övermogron men ville vara klar tidigare(a)
sån e jag!:k
snart ska jag springa in till bror min och kolla film med han(:
LÄNGTAR TILLS SÄLEN!<3

puss&kram/wictoria!<3


Kommentarer
Postat av: dinälskadekarolina<3

ja, det är något som vi måste göra om! vi hade som sagt kul även fast vi var ute i ingemanslandet, jag älskar dig!<3

2010-01-04 @ 18:05:30
URL: http://karolinamyrzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback